Webwriting. Jak pisać teksty, które sprzedają

Jakie teksty angażują i sprzedają? Co chcą czytać internauci? Które tytuły „się klikają”? Zapraszamy na 7 godzin intensywnych warsztatów z Arturem Jabłońskim – o tworzeniu treści, które internauci pokochają.

7 listopada 2017 (wtorek), godz. 9:00-16:30

Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25

Program szkolenia

 

Copywriting a design

  • jak czytają internauci – specyfika odbioru treści w różnych kanałach i ich wpływ na sposób pisania
  • projektowanie doświadczenia czytelnika – jak powinien wyglądać dobrze napisany tekst
  • sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
  • badania clicktrackingowe – czego uczą o pisaniu

Styl

  • cechy dobrego stylu, których oczekują internauci od tekstu
  • struktura informacji i wygląd akapitów
  • klucze fascynacji – strategie otwarcia
  • paralele, zasada kontrastu, obrazowanie i inne triki zwiększające skuteczność tekstów

Tworzenie tytułów

  • formuły copywriterskie – sprawdzone recepty na skuteczne tytuły
  • anatomia dobrego tytułu – 4 elementy istotne w procesie tworzenia tytułu
  • śródtytuły i ich rola w tekście

Język korzyści i elementy perswazji

  • laddering jako sposób na pisanie językiem korzyści
  • modele przyciągania uwagi czytelnika
  • skuteczne Call to Action
  • prezentowanie argumentów sprzedażowych

.

Czego nauczysz się na warsztatach?

.

Dowiesz się, jak pisać treści, które chcą czytać internauci i jak tworzyć tytuły, które się „klikają”. W praktyce nauczysz się metod przyciągania uwagi czytelnika i sztuki skutecznego „Call to Action”. Poznasz gotowe do wdrożenia zasady i chwyty, które na zawsze odmienią Twoją komunikację online.

.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców
  • Marketerów, PR-owców, content designerów
  • Twórców treści do: serwisów www, portali, mediów społecznościowych, sklepów internetowych, newsletterów
  • Specjalistów sprzedaży
  • Dziennikarzy i blogerów
  • Wszystkich, którzy chcą, by ich teksty angażowały odbiorców w internecie

Prowadzący:

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec

Specjalista w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie czy Polskiego Radia PiK.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.


Warsztaty są prowadzone na komputerach uczestników.

Prosimy, weź ze sobą laptop.


Sprawdź nasze ceny:

Regular Bird

od 16 do 31 października
550 pln
  • 7 godzin warsztatowych
  • materiały w wersji elektronicznej
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • grupa do 15 osób
  •  serwis kawowy

Nightbirds

od 1 do 7 listopada
600 pln
  • 7 godzin warsztatowych
  • materiały w wersji elektronicznej
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • grupa do 15 osób
  •  serwis kawowy

Podmiot organizujący szkolenie jest zwolniony z VAT.

Uczestnicy wcześniejszych szkoleń otrzymują 10% rabatu!


Zapisz się teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.


Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl