Jakie teksty angażują i sprzedają? Co chcą czytać internauci? Które tytuły „się klikają”? Zapraszamy na 7 godzin intensywnych warsztatów z Arturem Jabłońskim – o tworzeniu treści, które internauci pokochają.
Termin kolejnego szkolenia podamy wkrótce!
.
Program szkolenia
Copywriting a design
- jak czytają internauci – specyfika odbioru treści w różnych kanałach i ich wpływ na sposób pisania
- projektowanie doświadczenia czytelnika – jak powinien wyglądać dobrze napisany tekst
- sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
- badania clicktrackingowe – czego uczą o pisaniu
Styl
- cechy dobrego stylu, których oczekują internauci od tekstu
- struktura informacji i wygląd akapitów
- klucze fascynacji – strategie otwarcia
- paralele, zasada kontrastu, obrazowanie i inne triki zwiększające skuteczność tekstów
Tworzenie tytułów
- formuły copywriterskie – sprawdzone recepty na skuteczne tytuły
- anatomia dobrego tytułu – 4 elementy istotne w procesie tworzenia tytułu
- śródtytuły i ich rola w tekście
Język korzyści i elementy perswazji
- laddering jako sposób na pisanie językiem korzyści
- modele przyciągania uwagi czytelnika
- skuteczne Call to Action
- prezentowanie argumentów sprzedażowych
.
Czego nauczysz się na warsztatach?
.
Dowiesz się, jak pisać treści, które chcą czytać internauci i jak tworzyć tytuły, które się „klikają”. W praktyce nauczysz się metod przyciągania uwagi czytelnika i sztuki skutecznego „Call to Action”. Poznasz gotowe do wdrożenia zasady i chwyty, które na zawsze odmienią Twoją komunikację online.
.
Dla kogo?
- Przedsiębiorców
- Marketerów, PR-owców, content designerów
- Twórców treści do: serwisów www, portali, mediów społecznościowych, sklepów internetowych, newsletterów
- Specjalistów sprzedaży
- Dziennikarzy i blogerów
- Wszystkich, którzy chcą, by ich teksty angażowały odbiorców w internecie
Prowadzący:

Artur Jabłoński
konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec
Specjalista w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie czy Polskiego Radia PiK.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Warsztaty są prowadzone na komputerach uczestników.
Prosimy, weź ze sobą laptop.
Zapisz się teraz!
Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.