To era User Experience! Prawdziwa użyteczność, pozytywne doświadczenie użytkownika – to „być lub nie być” produktów digitalowych na rynku.
Zapraszamy na praktyczne warsztaty z projektowania rozwiązań, których pragną użytkownicy!
23 kwietnia 2018, g. 9:00-16:30
Białystok, dokładne miejsce podamy wkrótce
Czego nauczysz się na warsztatach?
Kładziemy nacisk na 3 aspekty: praktyka, praktyka i praktyka. Dowiesz się – w praktyce! – co to jest User Experience oraz na czym polega praca projektanta. Na przykładzie samodzielnie zaprojektowanej aplikacji mobilnej krok po kroku poznasz proces projektowania oraz najważniejsze narzędzia UX designera – które później możesz z powodzeniem stosować w innych projektach.
Dowiesz się, gdzie tkwią UXowe pułapki, poznasz od kuchni najlepsze case study, zdobędziesz solidne podstawy do dalszego rozwoju.
Dla kogo?
Warsztaty przeznaczone są dla osób planujących rozpocząć przygodę z branżą UX i zdobyć podstawowe umiejętności do dalszej nauki tworzenia dobrze zaprojektowanych produktów digitalowych. Szczególnie zapraszamy:
- projektantów
- grafików,
- frontendowców
- badaczy
Nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza – startujemy od podstaw!
Mała grupa
Będziemy pracować w grupie liczącej max 17 osób.
Prowadzący:

Bartosz Jurkowski
Konsultant UX, wykładowca akademicki, freelancer
Swoje 6- letnie doświadczenie zdobył jako Senior Consultant w Deloitte Digital oraz w agencji Uselab, gdzie pracował w projektach badawczo-strategicznych dla największych krajowych i zagranicznych brandów. Odpowiedzialny za projektowanie koncepcji produktów, sprzedaż oraz obszary biznesowe prowadzonych projektów. Pasjonat innowacyjnych metod badawczych łączących nowoczesne technologie z fizjologią człowieka. Konsultant, empiryk i entuzjasta prowadzenia biznesu na podstawie badań.
Kluczowi klienci: Allianz, AXA, Citi Bank, Centrum Nauki Kopernik, Coca-cola, Getin Bank, HBO Central Europe, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, MasterCard, mBank, Nestle Polska, Onet.pl, Orlen, Perła, Play, Play Station, PKO BP, PZPN, Shell, T-mobile, Virgin Mobile, UPC Polska.
Program szkolenia:
Część I. Teoria
- czym jest UX, a czym nie jest
- jak wygląda proces projektowania produktów digitalowych
- dlaczego biznes się tym zainteresował + case study
Część II. Praktyka
- zrozumienie kontekstu biznesowego, kontekstu użytkownika oraz dostępnych technologii
- praca nad pomysłem na aplikację
- prototypowanie własnych ekranów aplikacji
Część III. Podsumowanie
- prezentacja swoich projektów
- podsumowanie procesu
Cena udziału w warsztatach
- 7 godzin warsztatowych w grupie do 17 osób
- imienny certyfikat
- serwis kawowy
- Podmiot organizujący szkolenie jest zwolniony z VAT
.
.
UWAGA!
Możliwość uzyskania dofinansowania szkolenia!
Aby zapisać się na szkolenie z możliwością dofinansowania, zarejestruj się poprzez Bazę Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=124280