Warning: A non-numeric value encountered in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5760

Reklama na Facebooku dla średniozaawansowanych

Szkolenie w całości poświęcone jest bardziej zaawansowanym technikom i strategiom. 

Reklamy na Messengerze, Instagramie, boty i reklamy dynamiczne. Krok po kroku zgłębimy kolejne funkcje reklamowe Facebooka, pod okiem Artura Jabłońskiego, jednego z najlepszych w Polsce specjalistów e-marketingu.

13 kwietnia 2018 (piątek)

MEETINGOWNIA | ul. Piotrkowska 2a lok. 3

 

Już wiesz, że dobrze skonfigurowana reklama na Facebooku daje niesamowite wyniki i otwiera mnóstwo możliwości. Zdajesz sobie sprawę, że właściwie nie ma organizacji, która nie mogłaby zyskać na dobrze targetowanych reklamach. Teraz czas na opcje dla ambitnych. I jeszcze bardziej skutecznych!

.

Jak wygląda szkolenie?

 

Cały dzień pracujemy na
komputerach – krok po kroku
konfigurujesz własne reklamy

.
Omawiamy przykłady każdego z uczestników – kończysz szkolenie z gotowymi propozycjami działań dla Twojego biznesu

.
Pracujemy wyłącznie na praktycznych
przykładach – omawiamy sprawdzone rozwiązania


.
Program szkolenia

.

Reklamy na Messengerze i Instagramie

  • Konfiguracja reklam krok po kroku wykorzystujących Messenger i Instagram.
  • Łączenie działań reklamowych z botami na Facebooku.
  • Automatyczne działania botów – od wysyłania wiadomości po odpowiedzi na komentarze.

Zaawansowane rodzaje reklam i ich kreacja

  • Tworzenie reklam typu Canva.
  • DPA, czyli reklamy dynamiczne – format nie tylko dla sklepów internetowych.
  • Jak wykorzystać reklamy dynamiczne w każdym biznesie.
  • Tworzenie katalogów produktów i usług pod kątem reklam na Facebooku.
  • Publikowanie reklam za darmo – to możliwe!

Narzędzia zewnętrzne i zaawansowane techniki

  • AdEspresso, FastTony i inne narzędzia zewnętrzne – przegląd opcji i ocena przydatności dla uczestników.
  • Zaawansowane konfiguracje remarketingowe – od czasu spędzonego na stronie
    po konkretne zdarzenia (instrukcje wdrożeniowe z użyciem Google Tag Manager).

Optymalizacja i automatyzacja działań

  • Testy A/B – co testować i jak przeprowadzić miarodajny test.
  • Optymalizacja – jak zmniejszyć koszty i zwiększyć wyniki.
  • Analiza statystyk – na co zwracać uwagę?
  • Opcje i narzędzia, które będą dostępne wkrótce – przegląd i pomysły, jak je wykorzystać.

Prowadzący

Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec

Specjalista w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie czy Polskiego Radia PiK.

Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.


Podmiot organizujący szkolenie jest zwolniony z VAT.


Zapisz się teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.


Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl