Warning: A non-numeric value encountered in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5760

Reklama na Facebooku

Jak zwiększyć skuteczność reklam na Facebooku? Co działa? Jakie formy reklamowe wybrać? Zapraszamy na intensywne szkolenie z Moniką Czaplicką – tylko konkrety! 

20 kwietnia 2017 (czwartek), godz. 15:00-18:00
Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25

 

Czego się nauczysz?

Masz już za sobą doświadczenia z reklamami na Facebooku – i zastanawiasz się, jak robić to lepiej? Dobrze trafiłeś! Podczas intensywnego szkolenia Monika Czaplicka wyjaśni najważniejsze kwestie, zdradzi swoje dobre praktyki i przedstawi najlepsze kejsy od kuchni. Na warsztatach dowiesz się m.in.:

  • Jak optymalizować kampanie?
  • Jakie formy reklamowe wybierać?
  • Jak targetować kampanie?
  • Które dane są ważne i jak je czytać ze zrozumieniem?

 

Dla kogo? 

Warsztaty przeznaczone są dla każdego, kto chce efektywniej wykorzystywać budżet reklamowy na Facebooku. Bez względu na to, czy jest to 100, 1 000 czy 10 000 pln miesięcznie! Zapraszamy:

  • osoby odpowiedzialne za marketing, promocję lub sprzedaż online
  • community managerów 
  • przedsiębiorców
  • każdego, kto reklamuje swoją firmę / instytucję / działalność w social media

 .

Dlaczego warto?

  • 3 godzinne szkolenie z ekspertką
  • wyjątkowe materiały dla uczestników
  • możliwość konsultacji po spotkaniu
  • kameralna grupa – do 20 osób
  • zniżka do sklepu Moniki Czaplickiej >

.

To nie wszystko!

Każdy z uczestników otrzyma 30 dni darmowego dostępu do aplikacji FastTony (wersja Ultimate).  Aplikacja wspiera promocję i sprzedaż na Facebooku,  oferuje opcje niestandardowych postów reklamowych, analityki i statystyk skuteczności, a także promocji na Instagramie. 


Prowadząca:

Monika Czaplicka

Monika Czaplicka

Wobuzz

W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.

Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).

Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM.


Sprawdź nasze ceny:

Early Bird

tylko 11 kwietnia
149 pln
  •  3 intensywne godziny szkolenia
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • możliwość konsultacji z ekspertką
  • imienny certyfikat
  •  serwis kawowy

Nightbird

od 18 do 20 kwietnia
230 pln
  •  3 intensywne godziny szkolenia
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • możliwość konsultacji z ekspertką
  • imienny certyfikat
  •  serwis kawowy

RABAT 10% dla uczestników naszych poprzednich szkoleń!

Podmiot organizujący szkolenie jest zwolniony z VAT.


Zapisz się teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.

Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl