O! Media Relations

Jak wykorzystać potencjał internetu, by skutecznie docierać do mediów? Jak rozmawiać z dziennikarzami o Twojej firmie / produkcie / projekcie? Poznaj kluczowe zasady komunikacji, przydatne narzędzia i realia pracy mediów od kuchni.

Termin kolejnego szkolenia podamy wkrótce

Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25

.

Czego nauczysz się na warsztatach?

  • Dlaczego w określeniu „media relations” najważniejsze są RELACJE
  • Jak dobrze zacząć relację z dziennikarzami
  • Jak wykorzystać potencjał internetu i mediów społecznościowych w budowaniu relacji
  • Jakie są najczęstsze błędy, które są prostą drogą do stałego miejsca w folderze „Spam”
  • Jakie narzędzia wspierają pracę PRowca
  • Co z tą informacją prasową!?
  • BONUS: Jak przygotować się do spotkania z dziennikarzem i wywiadu – telewizyjnego, radiowego, prasowego

 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców, managerów
  • Start-upów
  • Pracowników działów PR / promocji
  • Reprezentantów NGO, którzy chcą dotrzeć do mediów z ideą lub inicjatywą
  • Osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności z zakresu Public Relations

 

Program

.

1. Anatomia dziennikarza

  • Współczesne realia pracy dziennikarza
  • Internet i media społecznościowe w media relations

  • Budowanie wizerunku i wiarygodności w kontaktach z dziennikarzami

  • Rzeczy, które dziennikarze docenią – błędy, których nie wybaczą

2. Narzędzia

  • Do ułatwiania pracy sobie
  • Do ułatwiania pracy dziennikarzom

3. Informacja prasowa

  • Co to tak naprawdę jest „informacja prasowa”, co powinna zawierać, a co jest zbędne (a wręcz szkodliwe)
  • Gdzie jest „news”?
  • Forma! (i treść), czyli dostosowanie informacji do typu medium
  • Praca warsztatowa z komunikatem prasowym

4. BONUS: Spotkanie z dziennikarzem

  • Checklista przed rozmową z dziennikarzem
  • Jak przygotować się do wywiadu w TV, radio, mediach drukowanych/internetowych
  • Autoryzacja – na co możemy liczyć?

Szkolenie prowadzą:

red. Monika Kalicka

red. Monika Kalicka

Polskie Radio Białystok

Dziennikarka z 18-letnim stażem. Zaczynała w telewizji, jednak górę wzięła pasja do radia. Od 13 lat pracuje w Polskim Radio Białystok. Rozmawiała z prezydentami, premierami, gwiazdami muzyki, sportu i filmu, przedsiębiorcami. Pasjonatka internetu i mediów społecznościowych.

Katarzyna Stempniak

Katarzyna Stempniak

Specjalistka PR

PR-owiec, współtwórczyni marki Gold&Finch. Ma wieloletnie doświadczenie w branży interactive (m.in. w agencjach Infinity Group, faceAddicted, WhiteBits). Szkoleniowiec, wykładowca studiów MBA na WSFiZ w Białymstoku „Public relations – Zarządzanie wizerunkiem i reputacją”.


Podczas szkolenia przydadzą się komputery.

Prosimy, weź ze sobą laptop!


Zapisz się na warsztaty już teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.


Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl