Google Analytics w praktyce

Skąd użytkownicy trafiają na Twoją stronę www? Kim są Twoi klienci? Które działania marketingowe się opłacają? Koniec z domysłami!
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz na intensywnych warsztatach z Google Analytics.

Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25

23 października 2017 (poniedziałek), godz. 9:00-17:00

 

Czego nauczysz się na warsztatach?

Nauczysz się jak krok po kroku wdrożyć, skonfigurować i korzystać z analityki webowej Google Analytics. Poznasz najważniejsze funkcje i możliwości Google Analytics. Dowiesz się w praktyce, jak efektywnie wykorzystywać te narzędzie w poznawaniu swoich klientów i rozwijaniu swojego biznesu.

 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców, dostawców usług
  • Specjalistów marketingu, PR, promocji 
  • Właścicieli sklepów online
  • Mediów, blogerów
  • Wszystkich, którzy chcą lepiej poznać użytkowników swojego serwisu internetowego!

Uczymy się od podstaw, w małej grupie – nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza ani umiejętności

 

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Dlaczego warto zajmować się analityką webową?
  • Czy mój serwis www spełnia postawione przed nim cele?
  • Gdzie tracę pieniądze? Które działania marketingowe są najlepsze?
  • Jak działa i jak jest zbudowany Google Analytics?
  • Jak w praktyce poprawnie zainstalować i skonfigurować Google Analytics?
  • Czym jest analityczne ABC, jak efektywnie analizować ruch w serwisie?
  • Jak wyciągać analityczne wnioski i o czym zawsze trzeba pamiętać?
  • Czym są segmenty i raporty niestandardowe, jak je w praktyce wykorzystać?
  • Jak sprawić, aby analityka w Google Analytics stała się łatwa i przyjemna?
  • W którym kierunku warto pójść dalej, aby wykorzystać pełnię możliwości narzędzi oferowanych przez Google?

Prowadzący:

Mariusz Czykwin

Mariusz Czykwin

analityk webowy

Doświadczony analityk i programista. Planuje, wdraża i prowadzi działania z zakresu analityki webowej oraz procesy automatyzujące marketing (marketing automation). Pracuje głównie z klientami korporacyjnymi. Jest doświadczonym szkoleniowcem i entuzjastą swojej tematyki. Gdy zamyka komputer, zajmuje się fotografią.


Warsztaty są prowadzone na komputerach uczestników.

Prosimy, weź ze sobą laptop!


Szczegółowy zakres szkolenia:

Zaczynamy:

Analityka webowa – właściwie po co?
Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz
Dlaczego Google Analytics?

Poznajemy:

Jak działa GA i jak jest zbudowany
Uruchamiamy – Instalowanie kodu śledzącego
Konfiguracja – co trzeba zrobić?

Analizujemy:

Wstęp – najważniejsze metryki
Analiza w czasie rzeczywistym
Analiza odbiorców
Analiza źródeł ruchu
Analiza treści i zachowania
Analiza konwersji

Zgłębiamy:

Segmentacja użytkowników
Raporty niestandardowe
Własne segmenty
Wyciąganie wniosków

Dostosowujemy:

Panele informacyjne
Raporty na e-mail
Alerty

Co dalej?

Wstęp do zaawansowanych funkcjonalności
Wstęp do Google Tag Manager
Wstęp do Google Optimize

Sprawdź nasze ceny:

Regular

od 6 do 18 października
379 pln
  • 8 godzin warsztatowych
  • mała grupa – do 10 osób
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  •  imienny certyfikat
  •  serwis kawowy

Nightbird

od 19 do 23 października
409 pln
  • 8 godzin warsztatowych
  • mała grupa – do 10 osób
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  •  imienny certyfikat
  •  serwis kawowy

RABAT 10% dla uczestników naszych poprzednich szkoleń!

Podmiot organizujący szkolenie jest zwolniony z VAT.


Zapisz się teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.


Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl