Warning: A non-numeric value encountered in /autoinstalator/wordpress2/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5760

Google Analytics w praktyce

Skąd użytkownicy trafiają na Twoją stronę www? Kim są Twoi klienci? Które działania marketingowe się opłacają? Koniec z domysłami!
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz na intensywnych warsztatach z Google Analytics.

Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25

Kolejny termin szkolenia podamy wkrótce

 

Czego nauczysz się na warsztatach?

Nauczysz się jak krok po kroku wdrożyć, skonfigurować i korzystać z analityki webowej Google Analytics. Poznasz najważniejsze funkcje i możliwości Google Analytics. Dowiesz się w praktyce, jak efektywnie wykorzystywać te narzędzie w poznawaniu swoich klientów i rozwijaniu swojego biznesu.

 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców, dostawców usług
  • Specjalistów marketingu, PR, promocji 
  • Właścicieli sklepów online
  • Mediów, blogerów
  • Wszystkich, którzy chcą lepiej poznać użytkowników swojego serwisu internetowego!

Uczymy się od podstaw, w małej grupie – nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza ani umiejętności

 

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Dlaczego warto zajmować się analityką webową?
  • Czy mój serwis www spełnia postawione przed nim cele?
  • Gdzie tracę pieniądze? Które działania marketingowe są najlepsze?
  • Jak działa i jak jest zbudowany Google Analytics?
  • Jak w praktyce poprawnie zainstalować i skonfigurować Google Analytics?
  • Czym jest analityczne ABC, jak efektywnie analizować ruch w serwisie?
  • Jak wyciągać analityczne wnioski i o czym zawsze trzeba pamiętać?
  • Czym są segmenty i raporty niestandardowe, jak je w praktyce wykorzystać?
  • Jak sprawić, aby analityka w Google Analytics stała się łatwa i przyjemna?
  • W którym kierunku warto pójść dalej, aby wykorzystać pełnię możliwości narzędzi oferowanych przez Google?

Prowadzący:

Mariusz Czykwin

Mariusz Czykwin

analityk webowy

Doświadczony analityk i programista. Planuje, wdraża i prowadzi działania z zakresu analityki webowej oraz procesy automatyzujące marketing (marketing automation). Pracuje głównie z klientami korporacyjnymi. Jest doświadczonym szkoleniowcem i entuzjastą swojej tematyki. Gdy zamyka komputer, zajmuje się fotografią.


Warsztaty są prowadzone na komputerach uczestników.

Prosimy, weź ze sobą laptop!


Szczegółowy zakres szkolenia:

Zaczynamy:

Analityka webowa – właściwie po co?
Co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz
Dlaczego Google Analytics?

Poznajemy:

Jak działa GA i jak jest zbudowany
Uruchamiamy – Instalowanie kodu śledzącego
Konfiguracja – co trzeba zrobić?

Analizujemy:

Wstęp – najważniejsze metryki
Analiza w czasie rzeczywistym
Analiza odbiorców
Analiza źródeł ruchu
Analiza treści i zachowania
Analiza konwersji

Zgłębiamy:

Segmentacja użytkowników
Raporty niestandardowe
Własne segmenty
Wyciąganie wniosków

Dostosowujemy:

Panele informacyjne
Raporty na e-mail
Alerty

Co dalej?

Wstęp do zaawansowanych funkcjonalności
Wstęp do Google Tag Manager
Wstęp do Google Optimize


Zapisz się teraz!

Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora, którym jest Katarzyna Stempniak ul. Parkowa 7 lok. 42, 15-224 Białystok, NIP: 5422471836, REGON: 363981413 . Warunkiem rezerwacji miejsca na szkoleniu jest otrzymanie mailowego potwierdzenia oraz wpłata należności zgodnej z cennikiem na konto bankowe organizatora w ciągu 3 dni roboczych od przesłania zgłoszenia, ale nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem szkolenia.


Masz pytania? Napisz: kasia@goldandfinch.pl